Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.
İnsanların mesajlarını kontrol etmek, sosyal medyayı takip etmek ya da herhangi bir mobil uygulamayı kullanmak için akıllı telefonlarına günde kaç kez baktıklarını biliyor musunuz? Ortalama 221 kez.
Akıllı telefonların gün içinde bu kadar sık kullanılması, tüketicilere ulaşmak için her fırsatı değerlendirme peşinde koşan pazarlamacıların ve reklamcıların da iştahını kabartıyor haliyle. Bu nedenle mal ve hizmet pazarlamak için mobil mecraları nasıl kullanacaklarına kafa yoruyorlar.
Öte yandan mobil cihazların teknik özellikleri de yeni reklam ve pazarlama stratejileri geliştirme konusunda oldukça yardımcı. Örneğin, akıllı telefonların veri depolama ve konum bildiren GPS gibi özellikleri pazarlama ve tanıtım faaliyetlerinde yeni ufuklar açıyor.
Şu bir gerçek ki mobil cihazların günlük hayata bu derece nüfuz etmesi tüketici davranışlarını da zaman içinde değiştiriyor. Tüketiciler, mobil uygulamaların getirdiği kolaylıkları hızla benimsiyorlar ve yoğun olarak talep ediyorlar. Bu anlamda satış tarafındaki aktörlerin de rekabette geriye düşmemek için bu taleplere aynı hızla cevap vermesi gerekiyor. Müşterilerinin online alışveriş kalıplarını anlayıp akıllı telefonların pazarlama ve tanıtım için sunduğu avantajları fırsata çevirmeleri gerekiyor.
Bu anlamda, mobil ödeme sistemleri, hızlı ve basit olmalarının yanı sıra, müşteri bilgilerini kayıt altına alma özellikleriyle pazarlama stratejilerinin itici gücü. İşte size birkaç mobil pazarlama tekniği;
Öte yandan yapılan araştırmalar, tüketicilerin sadece ödül kazanmak istemediklerini, ayrıca kazandıkları puanları alışveriş sırasında tercihen POS makinelerinde kullanmak istediklerini gösteriyor. Mobil ödeme sistemleri, tüketicilerin bu talebine cevap verebilmeleriyle de pazarlama açısından bir adım öne çıkıyor.
Hızlı Öde E-Tahsilat Sistemi olarak web sitemizi geliştirmek, kullanışlı, etkili ve güvenli hale getirmek amacıyla çerezler (cookie) kullanıyoruz. Sitemizde gezinmeye devam etmeniz halinde cihazınızdaki çerezlere erişebilmemizi izin vermiş sayılırsınız. Ayrıntılı bilgi için Çerez Politikası sayfamızı inceleyebilirsiniz.